Heej, seg-maja!! ;D

Förlåt, jag vet att jag är drygast i väärlden på att uppdatera ^^
Men nu sitter jag här igen.

Nu är det mitt i jullovet  och jag är sååå glad. Det är för underbart skönt måste jag säga! Nackdelen är att jag är väldigt trött för det mesta... Det beror troligtvis på att jag slappnar av nu, eftersom man inte behöver tänka på något skolarbete- och för att jag har mått illa i några veckors tid. Så har inte kunnat äta så mkt och då blir man seg. Meen, matlusten kommer nog tillbaka snart :).

Da'n före doppareda'n spenderades hos farmor. Om de varden dagen, eller dagen innan som Linn och jag klädde granen? Aja, det hanns iaf med och familjen samlades som vanligt där på kvällen och Berit och Sven var även kvar. Jättetrevligt :D. Vart prooooppmätt på gröt och skinka. Jag kunde verklgien ine få i mig fikat efteråt så ist tog jag en promenix till Emma, som tyvär inte var hemma (hahaah, vilket julrim!!). Gick ist upp till Cajsa, som inte heller var hemma. Men hennes jättemysiga familj var där och hade lill-jul. Jag umgicks med dom ett tag tills Cajsa kom hem. SÅ kramades vi ett tag och pratade massa strunt, som vi är väldigt bra på ;)
Efter det blev det at åka på uppesittarkväll hos Nisse, vilket var jätte jätte trevligt!! Där var Erik ( aka. nisse), Henke, Macke, Frippe, Patte, Petter, Anton och en till som jag aldrig träffat innan. Vi hade lika roligt som vanligt :D Går verkligen inte att ha tråkigt med er!!

Julen var den mest underbara av alla jular! Det började med att mamma väckte Elias och mig för julfrukost, och när jag tittar utanför fönstret så ser det ut som att jag bor uppe bland molnen! Kritvit, nylagt pudersnö som glittrade. Kan det bli en underbarare start på julafton? ^^
Efter en grymt god frukost (som jag iof inte kunde äta så mkt av, pga att jag fortfarande var mätt sen julmaten hos farmor kvällen innan) så fixade mamma och jag dom sista sakerna innan syskonen och kusinerna skulle komma..
Efter Kalle Anka körde jag hem kusinerna till sig och när jag kom hem igen var familjen mitt uppe i ett spel. Det var charader och riktigt riktigt roligt! (Det behöver ju inte ens nämnas att det laget jag hoppade in i vann (Y) Jag är nämligen bäst i världen på sånt ;D hah)
Efter julklappsutdelning och annat mys var alla så trötta att syskonen åkte hem till sig. Eller vänta nu! Sara sov kvar här förresten (A) , och vi klippte Polly senare på kvällen. Ser ännu mer ut som en valp och har blivit ännu galnare. (vilket jag inte trodde gick) Hahah!

På Juldagen var det metropol som gällde. Förferre @ syrrans place och vi hade grymt kul. När vi kom fram kom vi på att vi glömt pass och ID och dylikt, men det löste sig juh. Väl inne var det grymmast på länge. Jag dansade nog 90% av hela kvällen. Och jag hade jääävligt roligt!! :D
Tack alla som gjorde min kväll :)

Min plånbok och sista sprayet är glömd  hos sara så ska troligtvis till henne idag och fika och sånt.. Ska ju hinnas att träffa Marikis med (<3) så hon får nog följa med dit ;). Det är så många som man ska hinna träffa. Det är ju givetvis roligt. Jag älskar alla mina vänner!!!! Men måste ha tid med mig sj och med familjen nu på lovet med. Mina vänner betyder ALLT!! Puss på er

PEPPEN TILL NYÅR ÄR OBESKRIVLIG!!
Och att fira början på det nya året med dem allra bästa är ovärderligt. Kärlek till er! Men paniken över klänning lägger sig inte :S. Ska se ifall jag kan hitta något långt in i garderoben, som kanske går att pimpa till lite ;D

Kärlek kärlek kärlek
| |
#1 - - isabella:

nu ska vi bara ha mer snö så vi kan åka pulka efter bilen ;D haha!

#2 - - elin:

Tack för dina ina rd, jag försöker tänka så..:) Hehe, om du kollat in mi blogg så vet d ju att jag är totalt värdelös på att uppdatera min blogg så du är ju inte själv.. Puss och kram, och hoppas att reten av 2009 blir bättre än de starta!!!!

Upp