Huvudvärk...

...som in i helvete! Tog dubbelt upp med värkisar hos cajsa men ändå gjorde det så jävla ont på dansen. Troligtvis pga förkylningen eller vad det är jag har i kroppen. Meeeen, jag är icke bitter :D Bara lite.. ;s

Premiär med musikalen imorgon.. Är inte speciellt nervös. Dock tycker jag fortfarande det är jävligt fult att vi kommer in som djur i början. Ingen kan ju fatta liksom. Sämst. Men aja.. nej men usch så bitter jag låter nu! Hahaha. ^^ Hoppas att huvudvärken försvinner innan morgondagen. Har ju endast en lektion på 45 minuter imorgon så känns lite halvdant att åka in.. men det är nog bra för mig att inte skippa lektionen. Har haft två lektioner hittils denna vecka. Nej förresten, tre med dagens danslektion ;)

Nu blir det att krypa ner under täcket.

Kanske blir Casandras fest på lördag, vilken jag blivit bjuden på. Får se vad jag orkar efter musikalen :)

Puss natti <3
| |
#1 - - Wendela:

Din header är typ det finaste jag sett! :)

Upp