Musikal 24/7 Och sjuk :(


Ja, rubriken säger väl i princip allt.. Musikalen tar upp aaaall energi just nu, vilket inte är all för mkt eftersom jag råkat på en förkylning för tillfället. Har väl egentligen sett den komma, men har nog försökt ignorerera den. Har inte tid att bli sjuk nu!! Bläääh. Men det vände nog snart :)

Fram till studenten har jag en hel del att göra. Kände att Litauen-resan blev för mkt så ställde in den. Det sög verkligen! För hade velat åka.. Men det hade blivit allt för mkt och jag hade inte kunnat få ut allt av den. Meen, det lär nog komma fler tillfällen skulle jag tro. Det känns bättre om jag kan njuta av det jag har att göra hemma ist. Efter denna vecka är i princip musikalen klar. Nästa vecka är det dansuppvinsning på dansens dag den 29e. Då har jag bland annat premiär med Isabellas dans. Eftersom jag inte hinner dansa alla danser om dagarna nu så är enda tillfället att gå igenom dem i huvudet när jag ska sova. Det är faktiskt riktigt bra! Iaf massa mkt bättre än att lägga dem helt åt sidan. Det är slutet på sista delen som är rätt luddig, ska be Amanda gå igenom det i skolan imorgon.

Även individuella valet-dansens slut är luddigt för mig. Ska be Linn gå igenom det med mig i helgen. Kanske till och med kan träffas allihop och nöta den? Skulle behövas.. Men den känns inte lika viktig som Isabellas eftersom det är hennes projektarbete.

För tillfället tittar jag på extreme home makeover. Kunde inte få tårarna att sluta rinna. Det är ett av dem allra bästa programmen. Var tvungen att ta en liten paus och skriva i bloggen ;D. Nu väntar jag på att huset ska bli klart och att familjen kommer hem och får se det. Det är den bästa delen ;) Hihi.

Förresten har jag givetvis fått lämnat in min mobil igen, så alla nummer är inte kvar. Det är verkligen inte så att jag tar bort era nummer, vilket det kan verka som när jag får fråga samma personer flera ggr om vem det är som skriver. Pinsamt!!

Nu ska jag gå och göra ännu en kopp te  ^^.

PUSS majsan
| |
#1 - - lovvan:

åh extreme home makover gråter man typ jämt till :'D haha

#2 - - isabella:

vi får se om vi kan vara med på dansdagen nästa vecka, några lät lite osäkra på det igår. ni måste ju känna er säkra på dansen :) men vi pratar om det på torsdag ju, då kommer du va? :) vilken himla mysig bild du har i din header föresten :)

#3 - - isabella:

Sv: men om du tycker det är kul att fixa med din bloggdesign kommer du snart lära dig :D jag loooovar.

#4 - - isabella:

Sv: hehe ja den är ju från biblioteket :) så du kan ju låna den där sen, hur kommer det sig att du vill läsa om det? joo jag skriver en uppsats i psykologin om ALS och ska också redovisa om ALS i naturkunskapen. min morfar dog i ALS :(

#5 - - isabella:

Sv: ja just det, du kände hanna ja. hennes fall kändes extra hemskt, hon var ju så ung :( jag träffade aldrig min morfar, han dog innan jag kom till världen så jag behövde aldrig se hur han mådde. men min mamma börjar nästan gråta så fort ämnet kommer på tal, hon säger det att morfar han grät nästan varje dag :( men de säger ju det att det är den värsta neutologiska sjukdom som finns. dessutom vet jag ju nu när jag forskat kring det att 10% av patienterna har den ärftliga formen som är vanligast här i norden. det känns ju sådär :/ mamma frågade mig igår om man ska se om man har anlaget. fast om man nu kan det vet jag inte om jag skulle vilja testa mig. jag skulle nog inte vilja veta om jag kommer få ALS :S men jag kan säga till när jag läst ut boken, jag har två självbiografier hemma om ALS.

#6 - - sara:

Dansen känns luddig för mig med, men vi har ju ett tag att träna, vi får träffas allihoppa igen ngn dag tycker jag :) så vi kan det på onsdag. tss

Upp