Känner stressen och pressen...


Ja, det är en hel del i skolan nu. Nu har jag precis skrivit färdigt mitt andra arbete för dagen. Blev att stanna hemma från studiebesöket på Linköpings universitet och plugga ist.. Hade så jäåäääävla ont i amgen igår. Har seriöst inte haft så ont på riktigt riktigt länge. För övrigt har det ju annars varit lugnt med magen. Men men. Det är snart lov, och då har jag gjort proven som jag för tillfället har framför mig.

Masken jobbar jag vidare på, och igår på dansen fick jag nästan till det riktigt bra :P. Blev så lycklig. Jag har kommit fram till att jag måste våga mer. Lite smärta kan jag ju ta, det är inget, därför fattar jag inte varför jag inte vågar? Typ som med att dyka oc h liknande.. Varför är jag så feg? Det är väl bara att slänga sig ut liksom.. Jaja..

Stretching ska bli en vardags-syssla :) Har kommit fram till att Elias är ett bra redskap. Haha, bör även tilläggas att jag har kommit på anledningen till varför jag inte kommer ner i spagat. Har liksom stått och hoppat på samma ställe i typ ett år nu. Och igår på dansen slog det mig att jag vinklar foten som pekar bakåt fel. Så jävla typiskt mig att göra något sånt skummt liksom.. Nu hoppas jag på att det verkligen är det som är problemet och att det ska gå bättre framöver.

Har kommit fram till att jag saknar min syster något så enormt emellanåt. När jag smsade lite med henne häromkvällen blev jag lite sentimental och mina emotionella sidor tog över. Inte för att jag har svårt för att bli rörd, vilket mina närmaste kan intyga, men där fälldes några tårar i nattmörkret. Känns konstigt att hon är så långt borta. That's all. Men jag är så himla glad för henne och Axel. Vilken möjlighet att bo i Stockholm!!

Nu kom mamma precis och frågade om jag ska på balträningen sen.. Macke ska ju inte dit och vet inte om jag ska ta mig dit eller stanna hemma och istället uppdatera mig genom Cajsa och Lina sen. Det lutar lite mer däråt känns det som.
| |
#1 - - Age:

Jo Sara kommer saknas här nere i Smålandet juhen!

#2 - - Sara:

Hallå gumman! Jag är inte så långt borta. Många pussar och kramar.

Upp