Världens sämsta bloggare...

... är jag. jag erkänner!

men i mitt liv har jag dator-perioder och tv-perioder. just nu befinner jag mig i en tv-period och besöker inte internet så mycket.

nu har jag precis kommit in från en behövlig promenix med stavarna. frisk luft är bättre än man tror när man sitter insnuvad framför tvn för..

...tro det eller ej, men har blivit sjuk åter igen. nu börjar det verkligen gå upp för mig hur ofta jag är sjuk :S. alltså seriöst.. jag har stans sämsta immunförsvar. men det är något jag är född med, eftersom mamma berättat att jag brukade ha feber minst en gång i månaden när jag var liten. och på filmerna från födelsedagarna var jag oftast snuvig och hade feber. just deal wiith it! mamma vill att jag ska prova "blut saft". det ska tydligen vara bra.. det är väl värt ett försök, lär ju inte bli sämre iaf :) tss

inatt drömde jag om studenten.. eller jaa, i drömmen hade det helt plötsligt blivit dags för utspring. helt utan vidare. själva utspringet var på kullen på vimarskolan och när jag stod där uppe slog det mig att alla hade vita klänningar och studentmössa.... -utom jag!! :o pappa tog mig därifrån och skulle hjälpa mig. då slår en ny tanke mig, att linn borde ju också ta studenten!! i drömmen visste jag att jag gått om ett år och gick med en yngre generation.. men jag kunde bara inte fatta varför inte linn tog studenten samma dag. haha. biten föll på plats när jag vaknat. ju gud. drömmar!

men tanken har inte släppt mig på hela dagen! jag tänker på studenten och att projektarbetet faktiskt snart ska vara inne :S paniken sprider sig lite. det första jag ska göra på måndag morgon är att samla ihop lina, mig och vår projekthandledare och planera!! planera, planera, planera! kan vara ett av dem bästa orden. allt går så mycket bättre när man har planerat och följer en lista på delarna och grejerna man ska göra. planering är underskattat =)

ikväll är det fredag. och fredag betyder tjejkväll! det verkar ha blivit en ny tradition, och den är extremt omtyckt av mig. om vi inte har filmkväll så festar vi eller hittar på ngt annat. om det inte redan är tradition, så ska det ska bli from nu!

Puss och hej <3
| |
#1 - - Berget:

köp :) Dom är hur sköna som helst ju :)

Upp