Håller tummarna!!

Snälla gud, var på min sida nu! Ge mig lite flyt i dessa oroliga tider..

Jag vill ha lägenheten på söder!! Sara och Axel var och tittade idag (tack!) och på dem lät den jättebra och hon verkade vara så trevlig! Isf paxar jag det stora rummet, men det andra  med guldväggar verkade ju inte heller helt fel ;) Dessutom hade dem missat att berätta om takterassen som jag isf har tillgång till . Mama!

Fast detta är isf till december, fast det gör ju inget för jag har ju redan planerat boende då ;) Grrrr... Eller? Vad? Har jag? :o



Bilden är från takterassen, och jaaaaa lägenhterna har fler vånignar än Vimmerby har. Och jaa, denna ligger på högsta våningen! Och jaa, vädret var inte toppen, men tänk dig en solnedgång med ett glas vitt i handen. Mumma

M
| |
#1 - - linsie:

grr! jag håller tummarna för dej! <3

#2 - - kikkimumschen:

Shiit va långt du kommer flytta, jag som saknar dig redan. Träffas för sällan..

Upp