Här sitter jag med världens fetaste partybrudar! (nåja)

Inspirationsnivån är låg just nu så Linn fick hjälpa mig med rubriken. Den blev som den blev, men vad blir inte det?

I denna stund sitter jag ensam i den stora röda soffan; Maja, Linn, Simone och Marika smet iväg för att sminka sig(?). Fyra tjejer på ett badrum samtidigt kan bara betyda en sak i en killes ögon, fast jag är knappast så naiv att jag glider med mainstream. Maja gav mig chansen att skriva precis vad jag vill, min första tanke var självklart att vara odrägligt vulgär. Men som den friherre jag ändå är kände jag att det är lite under min nivå.

Eftersom vi ska dra snart så borde jag rimligtvis avsluta det här oerhört meningslösa inlägget. Men ska jag avsluta poetiskt, djupt eller roligt? Nej vafan, jag nöjer mig med att säga att jag är fruktansvärt glad att ha Maja som vän. Och alla ni som inte  som inte förstår ni kan, ni kan,  suck it!

/Pöbeln är min bästa vän

| |
Upp