Ben & Jerry's


.... Räddade min fredagskväll!

Nu känner jag mig bättre efter lite glass och värktabletter. Ska nog gå och lägga mig nu för att förhoppningsvis orka med balträningen imorgon. Inatt blev det inte mycket till sömn. Frös som fasen och kände mig som en jävla istapp under täcket. Dessutom skulle båda hundarna sova i min säng, och mammas terrier har en tendens att vara jävligt bitter och morra så fort jag rör mig.

Men inatt är en bättre natt, det känner jag på mig. Ska bara gosa med min bästa. Polly ;)

Grattis till VIF som för tillfället är ett av de fyra bästa lagen i Sverige. Final i Solna 13 februari. cant wait :D Hoppas på att kunna ta mig dit upp och samtidigt hälsa på syrran och krama om henne och pussa lite på henne. Nu blir det att krypa ner under täcket. Mys!

| |
#1 - - Sösteröster:

Klart att ni ska kolla på matchen, jag skulle ju också kunna kolla, är ju nämligen lite patriotiskt för vimmerby. när är det? kram

Upp