Grattis Ali!!!!

Är i h-fred på fest hos Ali som fyller 20. Har även sett Martins kusin Jakob spela match x2 idag. Bästa killen i laget, trots att han är ett år yngre än alla andra. Det ligger tydligen i släkten att vara fotbollsproffs ;) Pyss M
| |
#1 - - Lisa:

Jo, jag förstår vad du menar. Fast jag tyckte det var jobbigare när jag fyllde 17, och balen och studenten kommer va grymt jobbigt, då jag vet att det betydde så mycket för henne.

Jag såg dig i onsdags på Harrys, försökte ropa men du va påväg därifrån.

Jag fick frågan av "en full", "Hur är det egentligen efter Hanna?". "Bra" svarade jag, och kom sen på mig själv och försökte förklara att det inte är så mycket att göra än att bita ihop, för det är ju inte bra..

Nu krånglade jag också till det..

Hoppas allt är bra med dig Maja. Kramar

Upp