:/ :( :'( :S

Jag kommer att bryta samman om vi inte hittar boende snart.
Avslag på avsalg....

Idag ringde en man och erbjöd mig ett studentrum i hans källare. 4 rum som de ville fylla med fyra studerande tjejer (okej, hittills låter det perverst). Alla rum är möblerade med bla. platt-tv. Man delar alltså kök med 3 andra tjejer. Tvättmaskin + torktumlare. Var tvungen att säga att jag inte kan ta den..... Vi är ju inställda på att flytta ihop och han var inte intresserad av att hyra ut till någon som endast tänkt bo ett litet tag..... Nähä. Fail. Again.



Håller dock fortfarande tummarna :)

Har ställt mig i fler köer och blivit medlem på flera ställen... Skickat massor mail och skrivit lista på vart jag ska ringa på måndag när telefontiderna öppnar efter helgen. 


Vad tråkig min blogg börjar bli.... Handlar i princip endast om mitt boende i Kalmar som jag aldrig får (/inte har fått än). Men en blogg är väl som en dagbok , och detta är ju in vardag... Hoppas att det snart blir annat att kladda ner och lätta mitt hjärta om..



PUSS OCH KRAM

| |
Upp