Relax


Casandra är världens snällaste och försöker fixa jobb åt mig på VTT. Jag hoppas det går vägen. Skickade alldeles nyss mitt CV till henne så ska hon ta med det till jobbet. Är inte det bara ybergulligt? OM jag får jobb där så ska vi åka utomlands ;) hihi

åh, igår var det SPA @ Casses place. Jag, Linn, Amanda, Anna "läkarn" BB, Cajsa och så Casandra förstås. Ansikts- och hårinpackning. Massor levande ljus. Underbart god smoothie. Avslappnande musik. Nagelfix. Gurka- och morotsstavar med dip. Och en stor dos tjejsnack. Sånt gillar vi :) Hoppas definitivt det blir fler ggr.

Jag gick även enda hela vägen från allaktivitetshuset, ner till ICA, vidare till Martin (med ett fikastopp på vägen) och väl framme hade jag samlat ihop över 9000 steg. Stolt som fan. Då nollställer jag ju givetvis stegräknaren. Fy fan vad depp jag blev. Jag vet ju fortfarande att jag gått dem stegen, men det var bara så deprimerande att se. Först över 9000 steg som jag kämpat ihop, sen vips stod det 000000.

-.-



| |
#1 - - Michelle:

Sv; Jo, det har vi :) Joppemannen!

Upp