Jobb på BB

BB är inte Barna-födningscentret (vet inte exakt vad det står för såhär på småtimmarna). Men hur som helst så står det för Björkbacken. Hipp hipp hurra. Några hundra i cash där.. Göööttt. Sen blev det att skjutsa lite folk hitan och ditan. Kvällen avslutades(?) med film i Cajsas soffa med henne och Martin. Gött kött. Har dock skitont i magen efter alla chips och allt godis och allt bajs jag tryckt i mig.... Blöööh.

FC spelade match i Typ Vena/Oskarshamn. Vann med 5-3. Imorgon ska han spela i a-laget. Bortamatch mot IFK Tord. En tippad vinst ju ;)))). Iaf enligt mig, när bästa spelaren är med på planen.

Nej, ska somna en stund nu innan jag ska vara fyllechaffis åt Amanda. Hon ska ju till ALANYA imorgon. Tänkte även försöka komma ihåg att höra av mig till Casandra och fråga om hon behöver skjuts eller ngt hem så jag hinner träffa henne innan jag flyr landet.

Nattinatttiiiiii


Bild sen somamren -09 då jag var städtant på BB.
| |
Upp