Vad gör man en fredagkväll? Svar: Pluggar


Idag är det fest hos Casandra och jag har suttit i lägenheten i Kalmar och pluggat till kl nio... Fast jag såg faktiskt en film med Martin efter. Jaa, The Last Airbender, som jag uppdaterade om lite tidigare. Och imorgon ska jag gå ut här i Kalmar ist, om jag känner att fysiken sitter nåt om nåt. Okej, det målet kommer jag väl aldrig att uppnå, men jag har faktiskt inte festat sen vår inflyttningsfest här i lägenheten och känner att en fylla faktiskt skulle sitta rätt fint nu.. Vore skönt att komma ifrån verkligheten lite för några timmar. Haha. Nu låter jag superdepp :P Det är jag inte! Men lite tufft är det fatiskt just nu. Det löser sig, det löser sig :) Tacka vet jag alla goa vänner. Amanda speciellt, vilken underbar människa hon är!! <3





Puss och Kram
M

| |
#1 - - Linn:

Taack boo, och mycket billigare än i Sverige! ;p Har du skaffat hårförlänging förresten? Vill med ha sånt fiiiint!! snuffi <3

#2 - - Isabella:

vi såg the last airbender förra helgen tror jag, tyckte också den var bra :D har du satt i ny förlängning? :)

Upp