Jag är ett vrak


Vrak
Instabil
Sentimentalisk.... Finns det något ord som heter så?

I skolan är det jättemycket och jättesvårt. Är stressad, vilket har tagits ut på Martin som sedan gett mig dåligt samvete. Stressen har även lett till magproblem. Ont i magen och illamående. Mardrömmar. (Inatt drömde jag bl.a. att jag misshandlade en tjej medvetslös) Sedan är det en stackars tjej i min klass vars kusin är sjuk i en nervsjukdom. Då tänker jag givetvis på Hanna. Tittade på den fina filmen som Tina gjort om oss i tjejgänget. Så himla fin film!

Alltså BAJS. Varför skulle det hända? (En uttjatad fråga, men aldrig kan man få nog av den. Jag får ju aldrig något svar?) Ja jävlar i havet. Tänk dig att mista din bästa barndomsvän på typ en månad? En vecka efter diagnosen somnade hon in.... Det gick så hastigt då att det fortfarande känns som min största chock i livet.

Idag blev jag taggad i ett par bilder sen den tiden. Haha ja gud ja :P Man kunde ju inte annat än skratta åt hur man såg ut. Men även gråta. När jag ser biderna där jag höll om Hanna, eller tittade på henne. Ja, det gör ont.

Ibland känns det lite som en dröm. Det känns inte som att hon existerat. Som att minnet av henne endast är minnen från en dröm. Och då börjar det kännas läskigt...

/M
| |
#1 - - Hanna:

Kram på dig Maja!

#2 - - Lisa:

Vad va det för film? Någon jag får se?



Hanna <3

Upp