KLUMP

Vem är klumpigast i hela världen om inte jag? Hekt och stress påväg till Snokebo (vår stuga) i morse. Mitt i all den stress missade jag att ta med mig jeansen?! Vafan.... Så i stress fick jag shoppa diverse klädesplagg innan jobbet. Blev en korall-rosa klänning, ett par tights och två linnen (fick ett på köpet Martin, drabbas ej av panik). Sedan var det bara att hoppas på att något av alternativen skulle passa. Det gjorde det som tur var, så jag behövde inte stå och jobba i kort-kort-korta rosa shorts. Haha. Nej det hade ju inte fungerat.

Imorgon blir det jobb 9-18 istället för 13-18. Gutt med välbehövliga pengar. Midsommar blev dyrare än jag räknat med. Haha.
Martin har varit i nya lägenheten idag och hämtat nyckeln :D sen är det lite ändring i även hans schema, så han är ledig till nästa torsdag. Wihii. Synd att han har fotbollen bara, för det gör att han blir kvar i Kalmar iaf. Buäää. Men vi åker ju ner till honom på lördag:D
Vardag | |
Upp