Jag förstår dig..

En söt tjej i klassen har det lite jobbigt med en närstående. Jag tänker ofta på henne och hennes närstående person, eftersom att jag länge vetat om deras situation. Men idag berättade hon lite extra om personen och jag kan inte undvika att dras med. Därför tänker jag idag lite extra på dessa personer som situationen berör. Kärlek till er <3 Jag vet själv hur jäävligt och orättvist livet kan vara och jag är bara tacksam när någon öppnar upp sig för mig och berättar hur det är, ofta kan det kännas lättare när vissa i ens omgivning vet om hur ens situation ser ut.

Kramar till Dig och Er!!

/M
Vardag | |
#1 - - Enander - Med Kärlek till Folkrace:

SV: haha jaa, det sker dock på bekostnad av själva tentaplugget :P men men, antingen får man ju fira att det gick bra eller supa ner sig för att det gick dåligt, en tenta fest slår aldrig fel :P

Upp