Oh happy day!

Själva övningen var lustig idag alltså. Retinoskopivärdet blev riktigt skumt. Dock fick Oskar (föreläsaren) fram lika skumma värde, så jag kan ju inte ha varit helt ute och cyklat. Dock kändes det lite så.

Kl 17.00 var det övning med Bafrin inbokat. Jag fick fram nästan EXAKTA värden!! Jag trodde aldrig att man kunde få ett lyckorus av retinoskopi, men idag upplevde jag den känsla. Jätteglad blev jag :D.

Efter övningen blev det att stanna till och sola på vägen hem. Skönt som fasen. Jag har sett ut som en grå och sliten gammal tant de senaste dagarna och hoppas att jag kommer att se lite piggare ut imorgon. Fredagen till ära.

Just precis nyss har jag slängt bort en sen som legat och tyngt ner mina axlar i flera år. Dock är jag rätt stressad över gensvaret :/ Nu får det helt enkelt bära eller brista. <3

(Random pic. från i somras. Utanför vår port på Kvarnholmen)

Vardag | |
#1 - - Maria:

Men precis kostar ju 3000 typ. Och min bruna färg är ju aldrig samma, den tvättas ju ut och så :S skit jobbigt :O får köpa clips och färga hemma både hår och förläningning typ :)

#2 - - Maria:

Ja där kanske man ska kolla. De måste ju öva på sånt med liksom :) Kan ju kolla! Är ju grymt sugen på det:P

#3 - - JULIA:

Åh tack vad snällt sagt! :)

#4 - - Anna:

Åh va kul att du tycker att rummet var fint! =)

#5 - - Lisa:

Nu känner jag mig dummare än vanligt; Vad är retinoskopi för något, egentligen?



sv. Vad kul att du tycker det, för jag blev inte ett dugg nöjd med dem... :)

#6 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Det är alltid lika skönt att bli av med stenar som tynger! :)

Upp