Studenttips

Studenttips #3
Om du är lite händig, så köp hem en hårfärg för 80 spänn. Har ändå alltid blivit bäst när jag gjort håret själv jämfört med att gå till frisören och betala nästan 1000 kr och bli missnöjd.

Var tvungen att uppfriska minnet av att färga lite. Ska fixa en kompis hår snart och hellre riskera mitt eget lite mer än någon annans. Men det blev iaf väldigt bra. Just denna färg har jag inte använt på väldigt länge, men den hade uppgraderats lite och var faktiskt riktigt bra nu :).

Vardag | |
#1 - - Linda:

Sv; Tack så mycket Maja! :)



Måste bara säga attt jag kände igen mig precis i inläggen Ångest och All alone again från när jag bodde i Linköping. Fy vad jobbigt det är när man känner så! Även det med att man bara vill vara klar. Hamnar i sånna tankar jag med ibland..om man bara kunde hitta ett fast jobb så man kunde börja leva lite. Men men, snart är man där iaf! :)

Upp