Fredagshäng på Stadshotellet

 
Efter jobbet tog jag bilen till Björkbacken. Där befann Sara sig. Så vi tog en trevlig liten date :) Jag proppade i mig varma chips. Så jäkla gött. Hihi. När jag steg innanför dörren så slängde jag av mig jeansen och pösade ner mig i mina goa mjukisbyxor. Men strax efter det hörde Martin av sig och tyckte att jag skulle komma till Stadshotellet. Jag som tänkt sitta och flöta i soffan hela kvällen gick istället till stads och umgick med trevligt folk, samt åt en god biffig biff! Bra kväll!
 
På stadshotellet var för övrigt Hugo Rosas!!
 
Nu har jag placerat mitt arsle i soffan och ska vänta på att bli trött. Jobbar 10-14 imorgon. PUSS
 
Gillar mina tvättlinor bakom
Vardag | |
#1 - - ISABELLA:

Hugo Rosas var & handlade av mig på ICA senare på kvällen.. & jag kände inte igen honom :P haha! olivia fick upplysa mig lite ^^

Upp