Läser på balkongen

Jobb till kl 18, tätt följt av en skratt-promenad med Nicole. Seriöst hade jag kunna kommat hem nerkissad. Så roligt att tänka tillbaka på gamla minnen och skratta  åt roliga händelser. Framförallt min glasögonincident på kullen på Vimmerskolan, den historian kommer bergis komma upp på hennes blogg så håll utkik där om ni är nyfikna ;).
 
Ikväll har jag dammsugat, tittat på dokumentären jag berättade om i förra inlägget, samt suttit och läst i solnedgången på balkongen. Ikväll ska jag försöka sova tidigt (innan elva) för att orka med ännu en heldag på Hammargrens. Idag var både Sylvie-Ann och jag trötta och lite hängiga (förkylningar på g?).
 
Hoppas att ni har haft en lika bra kväll som jag.
Puss på er!
 
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Vad heter hennes blogg? :)

#2 - - Maja:

Hon är länkad i inlägget (tryck på hennes namn). Sedan finns hon länkad åt vänster här i bloggen :)

Upp