Kvällsmys

Lite efter klockan sju ikväll höll jag på att somna i sängen. Troligtvis eftersom jag inte kunde somna igårkväll och för att jag gick upp klockan fem i morse. Men eftersom halv åtta hos mig var hos Sofie ikväll så bara kände jag ju att jag var tvungen att gå ut till tvn och kika. Martin och jag var hos henne på årets midsommar och vi har flera gemensamma vänner. Panacottan såg riktigt god ut!

Bonde söker fru är ju också ett måste, och framför allt nu när det börjar hetta till lite. Både bönderna och fruarna verkar känna av både kärlek, stress, press och avundsjuka. Usch vilket konstigt koncept, jag hade aldrig klarat av det. Men älskar att se kära personer så därför passar programmet perfekt för mig. Hihi!

Nu ligger jag i sängen med min braiga bok. Lär bara kunna läsa några fåtal sidor innan jag somnar. Sov så gott sötnosar. Puss M

Vardag | |
Upp