GE OSS EN BIL!!

Idag bokade jag om mina Kalmar-möten så att jag inte ska behöva åka ner förrän torsdag. Det är faktiskt riktigt skönt att plugga hemma, och framför allt är jag riktigt glad över att jag inte åkte ner eftersom min mage gör ont mellan varven. Här kan jag ju bara ta en paus och gå och lägga mig och vila, men om jag får riktigt ont i magen nere i Kalmar så måste jag ju vänta på nästa tåg, sedan ta sig hem och det tar ju minst 2 timmar då. Så det är jag tacksam över :)
 
Annars var jag sugen på att åka och bada i någon simhall idag men vi får se vad Martin säger när han kommer hem från jobbet, och dessutom nu med magen förstås.. Skulle vara SÅ skönt att ha en bil. Då skulle vi åkt till Jönköoing simhall imorgon eller vad som helst, och då hade man kunnat träffa Casandra och Erik en sväng. Så jobbigt att vara beroende av andra hela tiden.. Men vi vill inte ha en för dyr just nu. Kan man få tag i en bra för typ 40 tusen? Jag är så dålig på bilar så det är tur att Martin har sin duktiga kompis Oliver som vi kan rådfråga.
 
/M
 
För något år sedan var M och jag på date I Kalmar. Hade jag inte tackat nej till nu.
Vill ha en bil så man inte är så jävla bunden!!!
Vardag | |
Upp