Fetdöd

Just nu är jag död. Fetdöd.
Sitter på tåget hem och kan inte berga mig till att slänga mig k soffan med en chipspåse och choklad. Screw nyttigheter. Jag pallar inte just ikväll. Är verkligen helt död efter dagens 8-18-pass. Har suttit och lyssnat på redovisningar hela långa dagen, och tur är väl att de var intressanta för jag lyckades hålla koncentrationen nästan hela tiden. Hade förväntat mig att få damp och myror i benen men mot förmodan blev det inte så... Bortsett från de två sista redovisningarna. Tur att det var Annie som redovisade sist eftersom hon är så duktig på att fånga ens uppmärksamhet genom att alltid göra bra presentationer och prata bra :). Dock trodde jag att jag skulle svimma under hennes opponering. Det var verkligen NOLL med syre där inne så creds till Annie som klarade av att hänga med i diskussionen.

Nu har jag gått igenom arbetet, som jag ska opponera på, färdigt. Blir att gå igenom det mer i helgen då tåget inte är den bästa arbetsmiljön för en sån uppgift. Helgen kommer gå åt till att förbereda presentationen, läsa igenom mitt eget arbete för att friska upp minnet, kolla över de artiklar jag använt och förbereda opponeringen färdigt.

Vill bara komma av tåget då det hänger ett överförfriskat A-lagargäng på tåget. En av dem sa dräggigt till konduktören flera gånger att hon var vacker... Och frågasatte henne när hon inte svarade. Jag, och fler med mig, bytte kupé men jag r dem enda hit... Vill bara komma fram nu. 25 min kvar och det känns assegt :(

| |
Upp