Finbesök

Igår stod det finbesök på schemat. Mina BFF's kom hem till vimmerby för lite påskfirande och igår hade alla tre möjlighet att ses. Först följde Casandra med mig ut till Tuna för att se kampen om Tuna-pokalen. Det var en svinkall kamp och därför spenderades mestadels av tiden i bilen där vi hade bra uppsik över planen. Blev att prata ikapp massor. Trevligt!

Sedan åkte vi hem till mig dit även Cajsa dök upp. Blev mycket prat även här. Vi år frallor, glass med jordgubbar, kolasås och strössel. Det blev lite för mycket för mig så låg utslagen på soffan efter att tjejerna åkt hem. Martin och jag kan verkligen ligga och asgarva åt varandra. Han drog några roliga pikar som vi skrattade åt. Kände att jag ville dela med mig av det på Facebook men där kom det liksom inte ut på samma sätt så fick senare ta bort det då vi förstod att det lätt kunde misstolkas till något dumt.

/M

Undrar ni vad som döljer sig i denna fina inflyttningspresent som jag fick av Casandra? Ja, då får ni vänta och se fram till kvällen. Jag blev i alla fall väldigt glad! Så gulligt och snällt av henne :D

| |
Upp