Djursdalarundan



För tillfället ligger jag
på mitt golv i en jätteobekväm ställning. Polly ligger med huvudet på min arm. :') Så jävla söt hund! Det bästa jag har..


Macke och jag kom fram till att det är mindre en månad kvar till balen :o Dagens balträning gick helta enkelt kanon! Nu har jag inte lika mkt panik över den som jag hade förra veckan. Macke mådde ju bättre idag än sist så behövde inte oroa mig för att han mådde dåligt. Kunde koncentrera mig lite bättre på dansen ;p

Gårdagskvällen var jättemysig med grillning i Marikas stuga, sen förbi folkets park en sväng och vidare till pumpen (som i princip var död). Efter det blev det åter igen Casandras fest och plocka upp några tjejer och nicke som drog vidare till honom på efterfest. Världens mysigaste källare. Dock var jag extremt trött, så somnade in en microsekund på vägen hem :S Det var jävligt läskigt!! Fick en chock när jag vaknade och höjde musiken och vevade ner rutorna för att hålla mig vaken. Helt sjukt!!

Idag vaknade jag 20 minuter innan mamma och pappa skulle gå Djursdalarundan, och beslutade mig för att följa med. Vi gick med moster Eva och en annan familjen med fem eller sex barn, så det tog ett tag att ta sig runt. Halv elva började vi knalla och var framme runt kl två. ;) Haha.. Men det var himla skönt. Dock inte när huvudvärken satte in. Men det blundar vi för ;) Underbart vackert!! Träffade massor trevligt folk. Mycket roligt. Fotade även lite medan jag gick.

        


Kram M

| |
#1 - - Wendela:

Hehe tack:) Ja, det tycker jag absolut att du ska vara!

#2 - - Sara:

SV; det är max factor iaf :D finns på cubus. puss

Upp