Sämst dag, vändes till betydligt bättre


Okej, dagen är långt ifrån slut! Men kan förklara hur den hittills sett ut. Den började med snooze flera ggr om. Har inte varit såhär jääkla trött på skitlänge. Seriöst den tröttaste dagen hittills 2009. Yeah! Skolan var dryg dryg dryg. På projertarbetstimmen satt jag och skrev min namnteckning. Det fyllde flera A4 om eventuellt intresse finnes!?

Mobilen försvann precis innan dansen. Alltså seriöst!! Jag letade säkert 8 ggr i väskan, och minst lika många ggr i jackan och gick grundligt igenom alla mina kläder och tillhörigheter. nothing! Mina kära danskompanjoner hjälpte mig med, men utan framsteg. Gick även tillbaka till träningshuset och pratade med en kille där. Och gick till polisstationen och pratade med en butter polisman. Ohne framschteigen.
När jag sitter i bilen påväg hem, skittjurig (!!!) så diskuterade jag med mamma att det inte tjänar någonting till att tänka negativt för att jag hade gjort allt jag kunnat  och bla bla. Så kan jag inte  hålla mig mer och sliter fram bagen. Innan jag rotar en 9e gång så säger jag till mitt moraliska stöd som sitter brevid mig och kör, att "nu ska jag tänka positivt". Allt går bättre om man har en positiv inställning! Och då ligger den lille där under själva golvet i väskan. HAHA. Ja gud,  nu har ni fått höra grundligt om mobil-äventyret.



En faktor som bidragit till lycka var betygsssamtalet på dansen. Jag gillar inte att skryta, men måste faktiskt skryta lite denna gång. Jennie sa att jag var den som imponerat mest av alla under året eftersom att jag utvecklats så mycket och att jag, vid flera tillfällen, varit bäst av alla. Alltså, ni fattar inte. Jag blev så glad och så rörd. Jag var tvungen att krama om henne. Det betydde så mycket för mig. Eftersom jag inte har någon dans-bakgrund som flera har i dansgrupperna. Hon sa även att jag knäckt "danskoden" som flera i grupperna inte knäckt även att dem dansat i flera flera år. Så förlåt för skrytet, men jag är fan stolt!!

Tjo och tjing <3
| |
#1 - - Nicole:

Vad bra du är! Grattis!

Kommande medlemmen i Bounce kanske? ;)

#2 - - maja:

Hahah, nej nej! Kanske inte den nivån direkt ;) Men för att vara nybörjare. Det bästa med dans är att det är så jääävla kul! Finns seriöst inget roligare =)

#3 - - Anonym:

Hej söta söta!

Råkade hitta den här. Hoppas att den inte är för privat.

Saknar dig alltid.

Upp