Separationsångest!


Mindre än en vecka kvar!! Och jag har inte riktigt förstått det än trots att separationsångesten har börjat sätta in på allvar.. Balen var hur som helst jättetrevlig. Jag snodde en bild från Lindas facebook i väntan på bilderna från Cajsa.

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Jag mår hur som helst mycket bättre, men jag tycker att hälsan åker berg- och dalbana. Men det är väl iof inte så konstigt eftersom jag låg i feber i nära på en månad. Igår em/kväll var det iaf helt okej och jag hade jättretrevligt i Källängsparken med alla underbaringar som var med: naturare och ett par handlare. Kvällens grillfest blir flyttad till imorgon kväll istället. Idag är jag inge vidare pigelin! Men gårdagskvällen var lätt värd de <3







| |
#1 - - kajsa:

tack majs <3



alltid kul att träffa dig. :)

#2 - - Linda:

Kommer sakna vår halvknasiga klass! :) Men vi får hålla kontakten sen efter också! Pusss

#3 - - sara:

så fina! <3

Upp