Hej Jönköping...

... How are you doing?

I'm about to find out. Sitter på stationen nu sisådär 45 min innan bussen går. Lätt värt att få skjuts iaf och slippa gå till stationen :) Jag hoppas bara att jag fick med mig allt viktigt. Biljetten dit köper jag på bussen och..... Här är kortet. Idag kommer jag för första gången använda reskassa. Like a bows...

Och biljetten hem den är... Här. Skönt. Plånboken är med inklusive alla korten. Japp. Nu är jag på gång.

Hey, Jkpg- here I come!!!

| |
#1 - - Cajsa:

JänköPing längtar efter dig! <3

Svar: Det var superdupermysigt!!! kram<3
Maja

#2 - - Lovisa :

Haha sådär sitter jag med, fast på repeat.
Typ: VAR ÄR BILJETTEEEEN? - där.
Och fem minuter senare så måste jag försäkra mig om var den är igen. Och så fortsätter det så tills jag lämnar ifrån mig den.

Svar: Haha jag är precis likadan :D Aldrig ska man bara kunna slappna av ;). Blir alltid så himla uppstressad. Kram
Maja

#3 - - Cajsa:

Nu har ho´inte uppdaterat på 10 dagar. Leeever ho´mon tro? ;)

Upp