Snaaart ;D



Peppigare än mig kan ingen vara ;)
                Grr på nyår säger jag bara                   

 // Tjing att jag är beest på rim ju ;)





Idah har jag mysat med Åse på stan. Köpt lite smycken och smink och sånt. Bling-bling juu ;)
Efter det åktes det till Sara igen. Fika där med några st. Loveli!

Bäst av allt på hela dagen var sannorlikt badet som jag spenderade i nära en halvtimme i innan jag höll på att dö av värmeslag (Jag gillar det hett ;p )
Precis innna jag avled kom mamma och masserade mig. Muums på det!! I need it. Egentligen skulle hela lovet bestå av sånahär mysiga dagar <3


Cajsa ringde när jag låg i badet och när jag ringde upp henne blev jag mer pepprig än på läänge!! (På nyåret självklart ^^)

Blir först middag med dem allra bästa <33 Älskar er alla så mkt!! :) Och sen blir det förfest med singstar och massa mums. Can't wait!!


Självklart ses vi ju på torget vid tolvslaget? :D <3


Puss och myys // M

| |
#1 - - Stubben:

Upp