Te-mys På Sängen


Vad är väl inte bättre än att den ömma modern kommer in med varmt te på morgonkröken? Det värmde gott i vårt kalla lilla hus... Ska snart gå och duscha om jag orkar stiga ur sängen. Saken är den att min dator mirakulöst har börjat fungera igen så jag sitter fast här!! Jaa, det är helt sjukt. Men jag undrar hur länge den bestämmer sig för att vara hel.

Idag ska jag in till Vimseby och hjälpa Cajsa och Kim att flytta. Det ryktas om att det ska bjudas på pizza och det säger man ju inte nej till ;) Haha. Tanken är ju att nyårsfesten ska hållas i den nya lyan så vi har lite att sträva efter. Om vi känner oss jätteklara imorgon så ska vi kanske åka en sväng till Linköping. Mitt bankomatkort är nämligen funnet nu! I Linas väska :P Så jag behöver inte spärra det och hålla på att styra, man kan ju hoppas på att det råkats fylla på med massor pengar medan det varit borta.

Igår blev det att gå stavgång ner till mösa och vända (ca en halvtimme). Det var behövligt! Dock har jag känt mig lite uschken och konstig sista tiden.. Eller iaf sista dagarna. Igår höll jag nämligen på att svimma när jag stog och skalade räkor. Jag är såndär som vill göra klart det jag håller på med och hade typ bara åtta små, ynka räkor kvar när jag började känna mig yr så jag var inställd på att bara göra klart de sista. Men jag hann inte så var tvungen att sätta mig ner innan jag hade ramlat ihop. Okej, "kul att läsa om" tänker nog ni alla nu. Haha. Men grejen är den att jag inte kunde släppa att jag inte skalade färdigt räkorna och att mamma fick fixa allt det sista.. Så jävla fjollig grej att hänga upp sig på, men kan man rå för vad man hänger upp sig på? Jag har ärvt från mamma att jag vill klara mig själv och blir irriterad när andra tvingas göra det jag ställt in mig på att göra. Men men, det var igår och enligt Mindfulnessen så ska man leva i nuet ;) Yeaaahh....

Alltså herregud. Om ni av någon anledning hoppat över föregående stycke så gjorde ni ett bra val i sollandet, för det var fullständigt meningslöst. Eller lite mening kanske, annars hade jag nog tagit bort det trots allt. Det går inte att undvika att jag fortfarande är i något slags sömnstadium..

Nej nu blir det frulle och en dusch innan jag ska in till stan. Hoppas på att träffa Marika idag men vi får se hur det blir med det :)








| |
#1 - - Anonym:

Snygg du är :)

#2 - - Lisa:

Jepp, jag gjorde hela köret! ;)



Fin bild på dig! :)



Ja, det tog flera dagar innan jag kunde släppa det.. Jag såg mamman, och tycker inte synd om henne.. Jag har nog sett henne flera gånger helt berusad, så som sagt, det är bara barnet jag tänker på..

Har nästan lust att leta upp henne och kolla hur det egentligen ligger till? :O

#3 - - Michelle:

Snygg maja!

Upp