Just drop it

Jag måste bara skriva ett inlägg av lycka och tacksamhet till dem som visat sitt stöd och står bakom. Tack till alla snälla kommentarer här på bloggen och ett stort tack till dem som kommit fram och pratat om det. Det känns jätteskönt att ha er stöttandes <3

Dock vill jag tillägga att jag inte hoppas på att det blir någon stor grej av detta. Det var ju nämligen inte tanken när jag skrev av mig på bloggen, eftersom jag annars brukar ha typ 40 läsare per dag. Fast det känns faktiskt skönt att sanningen bubblar fram med, nu vet vi ju hu det ligger till och hur endel håller sig till detta. Det hade jag säkert inte fått reda på om inte kommentaren ploppat upp. Men det är hur som helst onödigt. Jag vill stryka under att jag inte att det ska bli något större än vad det redan är så att säga!!

Men jag skickar hur som helst massa kärlek och kramar till alla underbara personer där ute :') <333 Puss på er!




Lägger till ett bildbevis på det tydligt stigande intresset.. No comments.
| |
#1 - - Maddis:

Sv: Ja det är det ^^ Hur visste du det?

#2 - - Maddis:

Aha, då förstår jag ^^

#3 - - Anonym:

Va roligt, sånt uppskattas ju :) keep up the good work!

Upp