Klänningen är fixad


och den sitter såå bra! Fick betala 300 extra för att dem skulle sy in den igen, vilket var väldigt oväntat. Haha. Det hade givetvis inte gjort någonting, om inte en av tjejerna där är världens otrevligaste kvinna....

Jag köpte två hårfärger igår, med hopp om att jag kunde få i lite slingor. Men tyvärr tog inte färgen i mitt blonda kalufs. Så det blir att ha kvar denna extremt ljusa färg ett tag till. Känns dock inte riktigt som jag, men så är det. Ska nog köpa en lite mörkare nyans och slinga framöver. Men nu vill jag vila håret ett tag!!

Jag var inne på Isabellas blogg och såg filmen från dansuppvisningen. Jag mår så jääävla dåligt när jag tänker på att jag inte kunde vara med. Samtidigt vet jag att det inte fanns en chans i världen att jag skulle kunna vara med, så det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera.

Oj, vilket negativ klang det blev över hela inlägget. Haha!! Inte okej.. Men så känner man sig ibland. Mår nämligen sämre igen, vilket får mig att nästan börja tjuta när jag skriver det. Men jag hoppas att det vänder lika snabbt =)



Kram M
| |
#1 - - isabella:

Sv: det är ingen fara :) det löste sig ju bra ändå. men du är inte frisk än va? för vi ska nämligen dansa i skolan den 4:e juni :)

#2 - - Lovetest:

http://gud.us/lovetest.php?page=638160



SEX- och KÄRLEKS- TEST

Förutspå ditt sexliv och kärleksliv!

..och få reda på vilken typ av älskare du är!

#3 - - kikki:

men guud gumman , finns det något kvar av dig nu ?. du ser ju så tunner ut ?

Upp