Dagen-efter-ångest!!


Jag brukar inte ha ångest dagen efter. Men idag är en sån dag. Jag känner att jag blev snäppet för onykter igår och alla vet ju vad det leder till.. Oftast inget positivt. Jag säger förlåt till alla mina kära vänner som fick stå ut med mig igår. Nej, seriöst vet jag inte om det var så farligt. Men man känner sig så jävla jobbig såhär i efterhand. Kan egentligen inte komma på någonting speciellt som gjorde mig jobbig. Men det ska väl inte behövas? Man har ju fortfarande en känsla liksom.. Dock var inte jag den enda som var odräglig isf. Jag kan, med handen på hjärtat, säga att jag inte var den odrägligaste på Harrys.

Odräglig är tydlien ett vanligt förekommande ord i mina dagen-efter-inlägg nu för tiden. Vad händer med mig? Alkohol leder ju oftast inte till förbättrad hälsa. Eller, på ett sätt kanske. Men det var ju fortfarande kul igår. Ja schesuses. Ni hör ju på mig. Idag blir en jävligt dryg dag känns det som. Men kvällen däremot. Den blir fantasticó. Jag ska på Halloweenparty hos Marika och Melker. Tacos och hela kalaset :) Ser jag fram emot. Åse och jag ska vara tvillingar kvällen till ära. Kommer att bli g r y m t.

Jag har ätit upp det sista av B&J och nu har vi bara bullar kvar. Eller bara och bara. Bullar är bra!! Men det känns lite för torrt. Jag tror att kroppen är inställd på att få i sig så mycket vätska som möjligt såhär dagen efter. En torr bulle skulle bara kännas som en tvättsvamp som drog ur varenda liten droppe vätska som fanns kvar ur min arma kropp. Det är ju faktiskt fantastiskt väder så man ska kanske ta sig en promenix. Har nämligen hört rykten om att världens oväder ska infinna sig nästa vecka. Not that nice.

Nej nu bär det av mot kylskåpet känner jag. Det är en sån fantastisk känsla att äta någonting fett och sött när man är i det sinnelaget som rubriken skriker om.

M .


| |
Upp