Internetlöst


Kom till skogen i torsdags kväll och sen dess har jag varit utan internet. Tro det eller ej, men jag har faktiskt inte saknat det allt för mycket. Det enda är ju att jag inte har kunnat uppdatera era stackare. Kan förstå att det är TUFFT att vara utan uppdateringar om mitt liv ;)

Ibland undrar man vilka det är som egnetligen är inne på ens blogg. Men i helgen har jag fått reda på flera stycken otippade personer som troget följer mitt liv. (Släkt och personer jag egentligen inte känner i Vimemrby). Jag har ju märkt att besökssiffrorna ökat och det är ju bara roligt. Nu efter en dryg vecka av kass uppdatering kanske jag tappat endel ;) Haha Det är kul att folk fastnar och av någon anledning tycker att det är intressant.

Telefon/internet. Familjen har varit utan i över en månad nu! Helt sjukt att det får gå till så.. Men nu kan dem hänga med i omvärlden igen. Med aftonbladet och att betala räkningar.
Vardag | |
Upp