Baaaaak (i en) Is


Dagens frukost bestod av ljust rostbröd med massor smält smör och strösocker på. (Tack för tipset Amanda.) Så jävla rätt frukost en sånhär dag! Tanken slog mig precis att Dogge gästbloggade igår så jag ska läsa inlägget, minns att jag gjorde det igår men mer än så minns jag inte. Haha. Strax efter att han gjort det fick vi besked om att Jim fått sitt barn :D En liten pojk blev det. Så jävla härligt!!! Vill bara pussa på ungen nu. Linn kommer bli världens bästa faster. Hihi.


Nu har jag precis dammsugit övervåningen. Bröderna med sällskap kommer och hälsar på idag. Nicééé. Borde duscha och klä på mig något nu kanske :P. Senare ikväll ska vi till Ellingswortharna och hälsa på. Ska även ta mig runt stan för att samla ihop mina grejer jag spred ut igår. Nej, inte så farligt som det låter men lite så ;). Hihi.




Bilderna är flera år gamla, men jag gillar hårfärgen här. Nästan varje gång jag gått till frisör på salong så har jag blivit missnöjd. Och det är så jävla dyrt på samma gång!! Kul att betala nästan tusen spänn och komma ut med skitfult hår? Då köper jag hellre en hårfärg för 50 spänn och går runt och är missnöjd efter att jag gjort det själv. Det optimala vore om någon kunde fixa mitt hår så att det blev riktigt bra en gång för alla men avd är oddsen? Varför ska det vara så jävla svårt att göra det rätt? Är alla frisörer i vimmerby inkompetenta eller är det bara jag som har haft en jäävlig otur??

| |
Upp