Besviken..

Hade planerat en jättejätterolig valborgskväll som skulle invigas med sång och musik av marika sen förkrök hos mig med Casandra, marika, Martin och hans kompisar samt folk från min klass... Så vaknar jag med värre hals och feber än på flera dagar :( Jag trodde verkligen det hade vänt.. Jag var så grymt pepp på fest och dans och att Casandra skulle komma hit och se min lägenhet första gången. Men vad ska man göra? Det är bara att slänga sig i soffan och ta tillbaka inbjudan. Det är ju KUL..

Hoppas jag orkar göra något ikväll. Se en brasa?? Jag vetifan.. Måste iaf vila mig så jag pallar med allt plugg som ligger framför mig. Bara tre veckor kvar i skolan och jag har tre tentor och en inlämningsuppgft på att slipa glas och fixa glasögon innan den 23e maj :/
Mitt huvud dödar mig..


Puss
Vardag | |
Upp