"Vad snygg du är, leksaken"

....Leksaken?!

Nej, jag är då definitivt inte din leksak. Gubb-jeafel. Lite och ta i kanske? Men fy vad obekvämt det kändes. Han släppte kommentaren precis efter att jag pillat på honom hans klocka och gått tillbaka bakom disken. Han hade inte ens någonting där att göra?!Han ville se om hans klocka var inställd rätt... Eh. Aah, typ! Sedan var han tvungen att sitta kvar där och vila sig på stolen, vänd mot mig i ett bra tag. Jag tackade de högre makterna när det trädde in nya kunder i butiken. Dock satt han kvar, och när Sylvie-Anne kom till undsättning så ville han ha sina glasögon putsade. Eh. Japp, varsågod typ. OCH UT MED DA!!!

Det var bara att le och tacka för kommentaren, sedan börja plocka med sitt och ignorera honom.

Annars har jobbet gått väldigt smärtfritt idag. Har varit väldigt lugnt pga strand-vädret. Folk springer liksom inte på stan. Men imorgon är inte solen på och steker, så lär få räkna med mer jobb för Kristina och mig. Iof är det ju trevligt att ha lite och göra med, så att man inte behöver förlita sig på kaffet för att hålla sig vaken ;)

/M

 

 



Googlade på "äcklig gubbe", men hittade ingen tillräckligt äcklig bild.
Dock hittade jag denna. så Enyoj :)

Vardag | |
#1 - - Sarabara:

Visst är dom mysiga, gubbarna? Det var en gubbe som gav mig en lapp med hans telefonnummer igår. Och när jag berättade för min jobbarkompis hade han gjort likadant till henne, och sagt "du kan väl ringa nån gång?". Äckelgubbar!!!! Saknar dig Majsi! Pussis

Upp