Studying

Eftermiddagens föreläsning var inte lång, en knapp timme. Så efter att ha pratat med de goa klasskompisarna lite så drog jag hem till mig, för att plugga. Har pluggat fram tills nu. Har nämligen tagit en "Rota-efter-allt-gott-som-finns-i-skafferiet-och-ät-sedan-upp-det-paus".. Blev några jordnötter, en hallongrotta, samt ett digestive. Nu är jag mätt igen ;) Haha. Fast den känslan håller nog inte så länge är jag rädd. Jag borde nog laga mig någon slags mat.

Hittade ett morots-bröds-recept i min hälsoalmanacka som såg supergott ut, så jag plockade fram lite ingredienser. Sen slog det mig att vi har massor bröd i frysen, och känns lite onödigt att baka nytt. Men det såååg så gott ut, så nu börjar jag överväga att baka det iaf ;).

Köpte ett par leggings på Monki-rean förut. Efter 75% kostade dem 50 spänn. Vilket kap!


Längtar tills Martini kommer hem, har inte riktigt kunnat koncentrera mig på plugget utan slunki in på Martin-tankar istället. Det är  priset man får betala när man är käääär.

Vardag | |
#1 - - Josefine:

Gillar pausen där skarpt!

Vad har du pluggat på för ngt? :)

Upp