Föreläsning/Gym/Plugg/Bonde

Detta är min planering inför dagen. Den ser mycket trevlig ut. Jag hoppas bara att jag följer den. (Det jag är lite orolig över vad som kanske inte kommer fullföljas till hundra procent är ju isf aspekt numero 4 i rubriken.)

Vet ni vad det bästa är som hänt mig på länge? Det hände i morse.. Ni vet när klockan ringer och man är sådär sjukt trött och så Vet man att man Måste gå upp. Och helst så fort som möjligt för att inte ha det stressigt sedan. Jaja, så var det i morse. Jag låg och samlade krafer för att orka mig ur sängen. Segt som sate. Vad händer då? Jo, jag tittar på klockan och den står på 05.31. Vilket betyder att jag inte alls behövde gå upp, utan lugnt kunde ligga kvar i 1,5 timme till. Måste ha drömt att klockan ringde. Det var fan heaven alltså. Inte varit med om mycket skönare på länge. Haha.

Igår bakade jag för övrigt piroger, följt av hallongrottor, som inte alls blev hallongrottor utan jordgubbsgrottor eftersom det var den sylten vi hade hemma. Vi tog oss även att varv på stan för att köpa siffror till ljusen, samt ljus till advents-seden, antennkabel osv.

Nej nu måste jag stressa lite innan skolan. See you later.

/M




I brist på annat så bjuder jag er på en fining-bild från i somras.
Mina två små hjärtan hemma hos mami och papi.

Vardag | |
Upp