New week

En ny vecka, nya tag! Lägenheten är VERKLIGEN i behov av en uppfräschning, och samma för mig. Och att inte tala om tvätten.. Man måste använda våld för att kunna stänga tvättkorgslocket!! Jaja, det fixar sig.

Idag har jag en kort (1,5 h) föreläsning nere vid hamnen, följt av övning med Hanna i undersökningsrummen. Dock känns det inte så givande att öva på folk i denna över-övade klass längre. Jo, självklart ett par gånger men jag känner ändå att jag kan grunderna. Det är mer "extremfall" jag känner behov av att öva på. Men det kommer väl mer sen ute i arbetslivet.

Nehepp, lite frulle nu innan föreläsningen. (Dock har jag nog egentligen inget behov av att äta efter denna helgen. Har haft konstant magvärk i snart tre dygn. Av överkonsumtion av diverse mat och godis. Inte okej)

/M

Vardag | |
Upp