Skol-häng

Idag inleddes dagen med att sitta patient för ett par treor. Efter det blev det information inför praktiken. Gick sedan till undersökningsrummen och övade. Tog paus för att sitta för en annan treas x-jobb. Efter det var jag med Anna och Anna som övade. Tog en paus för att käka lite (sen lunch kl 14). Nu har jag chillat lite, huvudvärken har släppt litegrann. Ska plugga nu, sen öva en liten sväng innan jag återigen ska sitta för ett par treor. Efter det övar jag kanske lite till, och sedan drar jag hem och tar kväller.

Bra fredag, va? ;)


Tänkte bjuda på en bild på Martin och mig. Bara för att vi är så fina!

Vardag | |
#1 - - fredrika:

okej! skit snygg alltså... vilken storlek har du i din? så svårt över internet :)

#2 - - Therese:

Riktigt vacker bild! :D

#3 - - Elle:

Vilken fin bild!

Upp