Bäst till sämst

Förra veckan, och framför allt helgen, var bäst!
Denna vecka har dock börjat som sämst. Farmor har varit nära på att stryka med och en nära vän har blivit singel trots att hon älskar sin, ja före detta, pojkvän. Sånt gör mig så ledsen. Har inte kunnat sova bra inatt och vilket har lett till att jag har rört till det för mig med inslipen. När man då redan är nere så är det svårt att bli tillrättavisad. Man känner sig liksom lite dumförklarad ibland. Även att jag absolut inte tror att hon menade så.

Nu sitter jag på bussen hem. Busschauffören kör som saaate. (Och han som satt sig framför mig nu luktar SKIT. Svettig tonårskille som aldrig fått reda på hur man sköter hygienen, eller vad ordet deodorant alternativt antipetspirant betyder. Googla för fa-an). Jaja, tur att jag har en hastighetsmätare i mobilen. Gubbstrutt. Ska stämme da! Eller Näe, nu vill jag bara hem så jag slipper den sura svettlukten.

Ciao

Vardag | |
Upp