Jag såg Laila Bagge!

När jag steg av tåget i vimmerby så gick jag förbi de som skulle hoppa på. Då ställer sig en lång blond brutta framför ingången och tar ett kort på sig själv med tåget i bakgrunden. Hon bar även solglasögon trots att det var becksvart. Hmm.. två lite udda faktorer som jag reagerade på. Därför kikade jag till en extra gång när hon gått in, och då såg det PRECIS ut som Laila Wahlgren Bagge. Så när jag kom hem sa jag till Martin att jag tror att jag såg en kändis vid tåget. Jag googlade på hennes blogg och mycket riktigt så var hon i Vimmerby idag och dessutom hade hon lagt ut bilden som hon tog framför tåget..
 
Och jag som knappt känner igen folk jag känner annars..
 

Jag såg när Laila tog denna bilden. Här är henne blogg.

(Pisamt att jag låter som världens fjortis som sett Justin Bieber eller något.)

New In | |
#1 - - Cajsa:

Coooolt ju!! :D Men vad gör en kändis i lilla Vimseby kan undras? hihi
Ps. jag kan inte kommentera inlägget om att du mår så bra, rubriken "=)", så jag gör det här:
Så himla härligt att höra! :) När du är glad är jag glad <3

Upp