Tiden går så snabbt!!

Oj vad tiden springer iväg. Nu är det bara en vecka kvar till julafton, följt av Thailand. Ska bli så otroligt skönt!!! Hoppas jag ;). Har lite saker jag måste fixa tills dess. Det är bland annat solskyddskräm och lite. Peppa peppa!! 

Denna jobbdag gick väldigt snabbt och självklart kvällen med.. Anton martin och jag har ätit pizza och tittat på film här hemma hos oss. Snart är det dags att sova och välkomna en ny dag. Tror jag bara har tre arbetsdagar kvar denna vecka eftersom jag har en ledig dag att ta ut ochbtror inte det är så uppskattat att be om ledigt på måndag den 23e, för ven vill inte vara ledig dagen innan jul? ;)
 
Gammal bild på hästarna 


Vardag | |
#1 - - Sofia Berg:

Maja!! Ha det så jäkla bra i Thailand ju : ) Men du en sak bara, köp solkräm där, mkt billigare :)

Upp