Trött + bad hairday

I morse blev jag så missnöjd med mitt hår! Men hann inte duscha ur det så fick pallra mig iväg till jobbet trots att jag kände mig som en kärring i skallen... Mitt hår börjar bli ett hopplöst fall. Måste snart boka en tid hos frisören (Linn) men jag känner mig lite snål just nu. Men snart är det katastrof ;) Jag planerade att duscha ur håret nu på lunchen men nu när jag kom hem så bara känner jag mig så jävla trött!! Blev att ändra lite på frisyren och hoppas på att jag känner mig något finare när jag kommer tillbaka till butiken. För tillfället håller jag på att somna här i soffan.

Konstigt att lördagens blogginlägg inte hade uppdaterats. Ni fick hel enkelt ta del av det nu istället :)

Vardag | |
#1 - - Moa Persson - PhotoMP:

SV: Åh tack så mycket! :) Jag har en vanlig Canon 1100D men med objktivet Tamaron 70-300mm :)

Snygg väst btw! :)

#2 - - Ellinor:

SV: det är en Islandshäst! :D

Upp