Åh Himmel...

... Är ni kvar? Ja det är då inte tätt mellan inläggen nu för tiden, men roligt att se att ni trogna läsare kikar in var och varannan dag.
 
Livet det flyter på, och då menar jag ordagrant. Det flyter verkligen på. Dagarna bara flyger iväg. Blir alltid förvånad över att helgen går så sjukt snabbt, men sedan blir jag också alltid lika förvånad när det redan är fredag. Jag trivs dock bra med det eftersom det är så mycket i framtiden som jag ser fram emot, stora och små saker. Bland annat att vi drar till Thailand om ca 1,5 månad. Det måste väl ändå räknas till ett ganska stort äventyr i mitt liv då jag aldrig varit så långt hemifrån och aldrig i en så tropisk natur. 
 
Men även saker som inte ligger fullt så långt fram i tiden, som att åka iväg på mysig weekend med Martin nu till helgen, och att syster Sara kommer hem till helgen därpå. Ja just nu är det fullt med roliga saker som händer med jämna mellanrum. I helgen var jag hos Casandra och där var även Cajsa. Vi hade så sjukt roligt och framförallt på lördagskvällen då vi festade till det rejält. Jag festar ju aldrigt längre så det var verkligen efterlängtat. Jo förstås, blev ju lagfest förra helgen med. Men man får väl passa på medan man är kvar i den fasen i livet ;).
 
Nu kommer snart Amanda och hämtar upp mig och sedan ska vi åka på dans.
 
Gammal bild på snygga bästisar.
Vardag | |
Upp