Husmus

Idag har jag huserat ordentligt här hemma. Trots dagens sena lunch (kl 15-16) så hade jag väldigt mycket energi efter jobbet. Martin åkte på fotbollsträning så jag var ensam hemma. Hade redan planerat att rensa i och strukturera om i skafferiet där allt bara stått o-organiserat ett bra tag nu. Sagt och gjort! Men plockade även undan i lägenheten, sorterade tvätt, tvättade, hängde tvätt, slängde två döda blommor och bakade kladdkaka dagen till ära. Jag har helt enkelt hunnit med en hel del idag och känner mig himla nöjd med mig själv :). 

Martin handlade påväg hem från träningen och sedan fikade vi i soffan. Åh vad jag älskar att umgås med Martin. Trots att vi varit tillsammans i många år så känner jag fortfarande att mina känslor bara växer för honom. Jag skulle kunna umgås ned honom dygnets alla timmar om det bara gick. Har inte hänt många gånger under dessa år att man är sådär trött på varandra att man inte vill vistas i samma rum. Men å andra sidan uppskattar jag även egentimmarna när jag är ensam hemma med. Man får hitta allt bra med alla situationer. 

Nu är det redan torsdagkväll och jag ligger i en nybäddad säng. Mmmmums vad livet är allt bra!! 
 


Vardag | |
Upp