Luna Chicken

Alla som har ätit Luna Chicken på Björkbacken vet hur otroligt gott det är. Jag fick iden att göra det själv. Så idag har jag köpt pizzadeg (ha faktiskt färdig för enkelhetens skull), kycklingfiléer som jag har delat och brynt, pesto på basilika samt mozzarella. Allt detta har jag gjort någonting av som är något så likt Luna Chicken. Nu ska jag precis smaka av det och har höga förväntningar.  Det doftar ljuvligt! 

Skulle egentligen dansat idag men var alldeles för slut för det. Min mage har varit lite orolig idag och jag känner mig lite illamående. Har istället slängt i en tvätt, handlat och lagat mat. Nu ska jag avnjut den i min nya pyjamas framför Äntligen Hemma. Supermysig kväll! 


Vardag | |
#1 - - Sara:

Åh du måste berätta hur den smakade!!! :D Älskade fan Luna Chicken och är den god måste jag testa ;)

Svar: Visst var den god :D denna var helt okej, inte riktigt som "originalet" men bra ;) hihi.
Maja

Upp