Slurp sa det...

... Och så var helger över! 
Jag tyckte att helgerna gick snabbt förr men det var ingenting mot hur snabbt helgerna hår nu! Oj oj. Redan måndag och en ny jobb-vecka om några timmar. Dock är det kort vecka jag har framför mig eftersom jag jobbade helg nu :). Det inbokade i veckan som kommer är följande:
-måndag och god matlagning står på schemat
-tisdag betyder dans samt att Lina fyller år
-jag kanske ska svänga mina lurviga på ännu ett LEGSolution-pass om Amanda är sugen
-torsdag och jag fyller år 
-fredag och jobbar halvdag/är ledig 
-lördag och Linns gesäll -> jag blir av med utväxten :D 
-söndag och jag ska eventuellt bjuda familjen på födelsedagsfika
 
 Det var för över väldigt roligt med besök från syster Sara i helgen. Hon bjöd Elias och mig på födelsedagsmiddag på Brygghuset i fredags. Jag njöt ihjäl mig av äppelölen. Mums!!! Älskade familj. 
 


Vardag | |
Upp