Gosiga sötnosar

Idag satte jag klockan på 07.40 så att vi kunde åka ut till skogen och umgås med Andreas medan han var hemma. Vi åt frukost ihop innan vi gick ut till hästarna. Andreas ville rida Lina och det gick ju bra. Kajsa och jag var uppe hos hästarna igår och skulle rida en sväng. Dock visade det sig att Tonic var riktigt halt så han fick vara kvar i hagen och jag red på Lina medan Kajsa och Ayla fick sig en promenad runt Ekhulterundan... 
 
Tillbaka till idag så tog sig även Andreas en tur. Det var riktigt jobbigt att se Tonic så halt!! Troligtvis är det en hovböld som är på gång, eller en inflammation efter en söm som suttit kvar (han är nu barfota efter att ha varit skodd på alla fyra). Det i samband med att han inte riktigt går ihop med Lina och tanken med att ha honom som sällskap har gjort att vi tillsammans med Kajsa tagit beslutet att han får åka hem igen. Därför har vi idag varit på utflykt och tittat på ett shettis-sto med tillhörande föl. 
 
Vi slog till!!!!! Och jag DOG så sött fölet var. Den var så nyfiken och söt och go och mjuk. Vilken liten bebis. Den kommer nog stilla mitt rådande bebis-sug litegrann ;) hihi. De kommer på lördag.
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Casandra:

Jag dööööör så söta!!!!

Svar: Ellerhuuuuuur!!!! <3
Maja

Upp